Na zo’n twintig jaar in de gedwongen hulpverlening te hebben gewerkt, heb ik de overstap gemaakt naar coaching. Wat een verademing om te werken met mensen die zelf een hulpvraag hebben en gemotiveerd zijn om daarmee aan de slag te gaan! Ik ben begonnen met het coachen van mensen die willen afvallen. Ik ben ervan overtuigd dat onderzoeken waaróm je eet en welke gedachten en gevoelens daarachter zitten, noodzakelijk is om blijvend gewicht te verliezen. Daarnaast coach ik mensen die herstellend zijn van een depressie.
In mijn coaching volgens de MR methode combineer ik wandelen in de Noordhollandse duinen of langs de zee met ademhalings-, mindfulness- en defusie-oefeningen. Deze technieken helpen mij om in balans te blijven.